נוהל טיפול בדליפות / פריצות ביוב מקבלת הקריאה ועד סיומה
- תושב מתקשר מדווח למוקד התאגיד ב 1800-84-8888 על תקלת ביוב. קיים פרסום מקיף בכל כלי התקשורת וכל חשבון תקופתי על אפשרות זו.
- המוקד מקבל את הדיווח ונשלח מפקח למקום התקלה.
- בימים ראשון, שלישי וחמישי כל קריאה המצריכה ביובית מטופלת באופן מיידי לפי סדר קבלת הקריאות, בשאר ימות השבוע הוצאת הביובית תישקל ע"י המפקח לפי דחיפות הטיפול בתקלה.
- הקריאה נרשמת במערכת הממוחשבת לניהול תקלות ומקבלת סטטוס (מפקח/ סגור).
- המפקח מגיע לשטח ובמידה שהתקלה בשטח עירוני מזמין את שרותי הביובית.
- במידה ומדובר במפגע מתמשך או במאספים הסמוכים לנחלים, התאגיד מיידע את המשרד לאיכות הסביבה.
- צוות קבלן הביובית מטפל באירוע ומשחרר את הסתימה ודואג לשטיפת הקו למניעת סתימות חוזרות.
- בגמר הטיפול המפקח מדווח למוקד לצורך העברת הסטטוס לסגור.
- כשהטיפול מסובך ודורש החלפת קו או קטע ממנו המפקח מזמין את צוות הקבלן של אחזקת השבר.
- הנתונים מופיעים במערכת הממוחשבת וניתנים לשליפה מסודרת.