אמנת השרות
אמנת השירות הינה כתב התחייבות ותיאום ציפיות בין תאגיד מי שמש, נותן השירות, לבין תושבי בית שמש, מקבלי השירות.
האמנה מתבססת על סל השירותים העיקריים הניתנים על ידי התאגיד תוך הצבת יעדי ביצוע מוגדרים.
כך, שלכל שירות נקבעו רמות שירות וכלים למעקב ובקרה לצורך שיפור מתמיד באיכות השירות.
כלל נותני השירותים בתאגיד מקבלים הכשרה מקצועית ומקיפה בכלל התחומים.
זאת תוך מחויבות למתן שירות מיטבי, מקצועי ואמין לשביעות רצון התושבים.
תאגיד "מי שמש" דוגל בשירות ממוקד לקוח, מתוך מחויבות לאיכות, מקצועיות, אמינות בכל תחומי פעילותו.
התאגיד פועל לשיפור מתמיד של השירותים שהוא מספק, תוך דגש על פיתוח ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות לשיפור חוויית הלקוח.
כלל עובדי התאגיד עוברים הכשרה מקצועית מקיפה במטרה להבטיח שירות מעולה ואמין, בהתאמה מלאה לצורכי התושבים.
אנו מחויבים לספק שירות המגובה באמנת שירות המגדירה את סטנדרט האיכות והאחריות שלנו כלפי הציבור.
חזון התאגיד כולל הובלה בתחום אספקת שירותי המים והביוב ברמה הגבוהה ביותר, בשימוש בתשתיות מתקדמות וטכנולוגיות חדשניות,
במטרה לספק שירות יעיל, אמין ומקצועי.
הנהלת התאגיד, עובדיו והדירקטוריון מחויבים ליישום החזון באמצעות:
- חתירה ליעילות תפעולית ומיומנות גבוהה לצד שיפור מתמיד.
- יצירת מוקד ידע וניהול בתחום משק המים והביוב באזורנו.
- שמירה על שקיפות ואמינות בכל שלבי מתן השירות.
שירות לקוחות
התאגיד מתחייב לפעול לשיפור מתמיד באיכות השירות לתושבים המתבטא בהטמעת שירותים טכנולוגיים חדשניים, ושמירה על עמידה בזמני ההמתנה והמענה במרכזי השירות
במוקד הטלפוני ובערוצים המקוונים.
לצד אלו נמשיך לפעול לשמירה על הקשר עם הקהילה באמצעות סדרת פעולות ממוקדות בממשקים ישירים ובלתי אמצעיים עם התושבים.
תחום שירות | נושא פניה | רמת שירות |
תשלומים | אפליקציית MAST! | תשלום online |
אתר האינטרנט | תשלום online | |
מענה ממוחשב | תשלום online | |
מענה אנושי | בהתאם לפרטי "יצירת קשר" המופיעים באתר התאגיד | |
מוקד שירות טלפוני | שעות פעילות מוקד שירות | בהתאם לפרטי "יצירת קשר" המופיעים באתר התאגיד |
זמן המתנה ממוצע | 90 שניות לכ-90% מהשיחות הנענות | |
זמן חזרה ללקוח שהשאיר הודעה | עד 3 שעות | |
מרכז שרות פרונטלי | שעות פעילות מרכז השירות | בהתאם לפרטי "יצירת קשר" המופיעים באתר התאגיד |
זמן המתנה ממוצע | כ-6 דק' בממוצע | |
SLA - זמני הטיפול בפניות | עד 14 ימי עבודה במקרים מורכבים המצריכים טיפול מעבר ל-14 ימי עבודה, הפניה תטופל בהתאם לקבוע בחוק |
|
שירותים דיגיטליים (ווצאפ) | SLA - זמני הטיפול בפניות המתקבלות בערוצים (ווצאפ) | עד 24 שעות במקרים מורכבים המצריכים טיפול מעבר ל 24 שעות , הפניה תטופל בהתאם לקבוע בחוק 14 ימי עבודה |
תחום שירות | נושא פניה | רמת שירות |
פניות ציבור | SLA - זמני הטיפול בפניות ציבור בכתב | עד 14 ימי עבודה במקרים מורכבים המצריכים טיפול מעבר ל-14 ימי עבודה, הפניה תטופל בהתאם לקבוע בחוק |
דיוור לתושב | משלוח חשבון תקופתי | לא יאוחר מ-25 ימי עסקים מתום קבלת נתוני הקריאות |
מתן הודעות לגבי צריכה חריגה בנכס | חריגת צריכה 200% תוך 24 שעות ממועד הדיווח של מד המים חריגה עד 150% 10 ימי עבודה ממועד הדיווח של מד המים |
צרכנות מים
התאגיד מתחייב להתקנה ולהחלפה של מדי מים, ניהול קריאות מדי מים, וחישוב של נתוני הקריאות והצריכה בהתאם להנחיית רשות המים ולקבוע בחוק.
התאגיד יבצע בדיקות שטח הנלוות לפעולות הקריאות והצריכה, יטפל בכלל משימות צרכנות המים וביניהם הפקת שוברים תקופתיים,
טיפול בצמצום אובדני המים וטיפול בנטילת מים ללא היתר, תוך עמידה ברמות השירות.
תחום שירות | נושא פניה | רמת שירות |
מדי מים | טיפול בבקשה להתקנת מד מים חדש | 7 ימי עבודה מהתשלום ושליחת טופס הבקשה |
החלפת מד מים תקול | תוך תקופת חיוב אחת במידה ואין מניעה כגון מערכת חלודה/נכס סגור/היעדר גישה | |
החלפת מד מים שבור | תוך תקופת חיוב אחת במידה ואין מניעה כגון מערכת חלודה/נכס סגור/היעדר גישה | |
החלפה תקופתית של מד מים בהתאם לסוג המד | בהתאם לתקן המוגדר עפ"י רשות המים | |
בדיקת תקינות מד מים במעבדה מוסמכת | עד 21 ימי עסקים מתשלום ומילוי טופס בקשה | |
התראת נזילה | כאשר המד מתריע על נזילה נשלחת הודעת sms תוך 3 ימי עבודה. במידה וההתראה מתמשכת ליותר מ 3 ימים נשלח מכתב ללקוח תוך שבוע | |
התראת משותפת | כאשר קיימת צריכה משותפת של מעל 4 קוב לדייר נבדקים בשטח הגורמים אשר משפיעים על הצריכה , צריכה משותפת גבוהה נשלחות הודעות sms לדיירים ומכתבים בדואר |
רישוי, דמי הקמה ותיאום הנדסי
התאגיד מתחייב לטפל במתן אישורים לקבלת היתר בניה, היתרי חפירה, היתרי הריסה, תיאומי תשתיות ופיקוח על הבניה.
טיפול בבקשות לחיבור מד-מים זמני לבניה ואישור לקבלת טופס 4 - היתר אכלוס.
כל זאת בהתאם לרמות השירות המוצגות בטבלה שלהלן:
תחום שירות | נושא פניה | רמת שירות |
בדיקה ואישור תוכניות | בדיקה ואישור תוכניות סניטריות | 14 ימי עבודה |
הפקת דרישה לתשלום דמי הקמה | 14 ימי עבודה | |
חיבור מים זמני בנכס לצרכי בניה | התקנת מד מים זמני לבניה | בניה פרטית - 14 ימי עבודה בניה רוויה - 14 ימי עבודה *מניין הימים יחל מיום הסדרת התחייבויות הלקוח מול התאגיד |
חיבור מים קבוע בנכס לקראת אכלוס | בנייה פרטית, בנייה רוויה, מסחר ותעשייה ומבנית ציבוריים | בניה פרטית - 14 ימי עבודה בניה רוויה - 14 ימי עבודה *מניין הימים יחל מיום הסדרת התחייבויות הלקוח מול התאגיד |
תפעול
מספקים מענה מקצועי, מהיר ואיכותי בנושא תחזוקה שנעת ותחזוקת שבר לתשתיות המים והביוב.
התאגיד מתחייב לפעול לביצוע כלל הפעולות הנדרשות על מנת לשמור על תקינות רשתות המים והביוב וכן מתקני אספקת המים וסילוק הביוב.
פועלים ב-2 מישורים מרכזיים:
אחזקת שבר - מתן מענה לפניות אודות מפגעי מים וביוב ברשת העירונית בכל זמן נתון 24/7,
תוך עמידה ב-SLA ומתן פתרונות מידיים במקרים של אספקה לא סדירה של מים לתושבים.
אחזקה מונעת - מתכננים ומבצעים טיפול מניעתי במערכות המים והביוב העירוניות ובמתקנים בהתאם לתוכנית שנתית.
התוכנית כוללת שטיפה וניקיון של קווי ההולכה ושוחות הביוב, הדברת שוחות עירוניות, תחזוקת אביזרי וקווי מים עירוניים,
טיוב נתוני מערכת ה-GIS תוך כדי השלמת נתונים לגבי שוחות חסרות, טיוב מיקום שעוני המים, החלפת מגופים תקולים ועוד.
תחום שירות | נושא פניה (ברשת העירונית בלבד) |
רמת שירות (החל ממועד פתיחת הפנייה במוקד העירוני) |
רשת המים | תיקון פיצוץ מים | 5 שעות |
תיקון נזילה | יום עבודה | |
טיפול בלחץ נמוך | 5 שעות | |
רשת הביוב | טיפול בסתימת ביוב | 4 שעות |
תיקון שבר בקו ביוב | יום עבודה | |
ביצוע הדברת שוחות | 3 ימי עבודה | |
כללי | טיפול בשוחות המהוות מפגע בטיחותי | 1 שעה |
איכות, חירום וביטחון מים
התאגיד מתחייב לאספקת מים סדירה לתושבים, בשגרה ובחירום באיכות הנדרשת.
התאגיד מתחייב לפעול ולקדם בשיתוף עם הרשות המקומית, את ההיערכות למצבי חירום בתחום המים וסילוק הביוב כאחד מיעדיו המרכזיים.
כחלק מהיערכות זו, התאגיד גיבש תכנית סדורה למתן מענה במצבים אלו, התאגיד מחזיק בציוד מתאים והכשיר כוח אדם מיומן ומקצועי לתפעול מצבי חירום מסוג זה,
זאת על מנת להבטיח מענה מיטבי בעת משבר מים.
התאגיד מתחייב לדאוג לאיכות מי השתייה המסופקים בעיר, לעמידה בתקנות בריאות העם של משרד הבריאות ולספק מים ראויים לשתייה.
לצורך כך, התאגיד מבצע בדיקות כימיות ומיקרוביולוגיות, על בסיס יומי, לשמירה על בקרה בנושא טיב איכות המים.
בנוסף לדיגום המים המבוצע באופן שגרתי, מתחייב התאגיד למתן מענה לפניות תושבים המתקבלות במוקד בנושא איכות המים ברשת העירונית.
תחום שירות | נושא הפנייה | רמת השירות |
איכות המים | ביצוע בדיקות איכות מים שגרתיות | דיגום מים על בסיס יומי |
טיפול בפניית תושב לבדיקת איכות מים ברשת העירונית | עד 24 שעות מקבלת הפנייה |